| 星西部 | 2018-07-11 14:56 |
| 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 |
| fatman69 | 2018-07-11 17:55 |
來年新生好似不用12/7-13/7註冊,只在17/7考HKAT就得,對嗎?![]() |
| cornelius | 2018-07-11 18:12 |
| Quote:fatman69 發表於 18-7-11 17:55 來年新生好似不用12/7-13/7註冊,只在17/7考HKAT就得,對嗎? |
| fatman69 | 2018-07-11 20:41 |
| Quote:cornelius 發表於 18-7-11 18:12
去年考獎學金試那天已註了,相信今年做法類同。 今年那天没這安排嗎? ... |
| like_travel | 2018-07-12 19:29 |
| 今年潘校長第一年上任 ,新人事新作風 IB DSE 狀元 全部冇得影相 , 就連校網內的榜眼探花嘅名都冇出! 對同學少咗鼓勵! 讀咗一年咁辛苦, 就今年開始 小小鼓勵都唔畀? 真係好懷念方丈 ! |
| little-melon | 2018-07-12 19:52 |
| [i=s] 本帖最後由 little-melon 於 18-7-12 20:22 編輯 [/i]
有中二、中三數學書(2A,2B,3A,3B)各九成新 ,of mice and men 九成新,中四Econ一套二本,近乎全新,平讓。有意請Pm. 現在還有中二數學一套,其他巳hold,謝謝 |
| retriever | 2018-07-13 13:38 |
| YuYuMother | 2018-07-13 15:38 |
其實低調有低調好:fortunate:![]() |
| like_travel | 2018-07-14 19:08 |
| 寒窗苦讀 冷暖自知啦!:funny: |
| like_travel | 2018-07-14 19:12 |
| Quote:retriever 發表於 18-7-13 13:38 係咪鼓勵, 真係人見人殊... 在SECRET FB, 早有畢業多年舊生表示, 方丈未有保持沉穩低調傳統, 話當年無論 ... 如今亦有見報,只是校網沒有放相而已! 今届同學, 有出過力既 comment 一致,再正確不過! 6年對著陳校長, 豈有不服之理, 對陳校長的安排 ,確實理所當然:funny: |