| moodymok | 2018-07-14 19:22 |
| 回覆 YuYuMother 的帖子
一直冇希望上榜既梗係冇希望啦! |
| moodymok | 2018-07-14 19:57 |
| Quote:retriever 發表於 18-7-13 13:38 係咪鼓勵, 真係人見人殊... 在SECRET FB, 早有畢業多年舊生表示, 方丈未有保持沉穩低調傳統, 話當年無論 ... 近10年各傳統名校, 放榜後都把成績優異嘅學生名字放上榜,這是近十年嘅趨勢,如閣下所講,呢個世界就唔會向前,呢個世界亦唔會改變。 潘校長的新安排實在有趣。 |
| like_travel | 2018-07-14 23:26 |
| lakesilver | 2018-07-15 14:37 |
| 該帖被管理員或版主屏蔽 |
| b3410 | 2018-07-15 15:26 |
| Quote:like_travel 發表於 18-7-14 23:26 多謝讚同! 問左我女,笑說那天一班同學等召集影相,點都係一件值得開心既事,與及認同! 最後當然係冇啦! ... Totally agree!畢業班師兄師姐們的努力與成就,大家都非常讚賞!:good: |
| like_travel | 2018-07-15 15:58 |
| [i=s] 本帖最後由 like_travel 於 18-7-15 20:46 編輯 [/i]
Quote:b3410 發表於 18-7-15 15:26 Totally agree!畢業班師兄師姐們的努力與成就,大家都非常讚賞! 多謝認同,我仲開始以為自己唔正常添! ; ) 另外,陳校長是校友! 佢親口跟同學講既,係男 校 女 生 , 巾 幗 不 讓 鬚 眉 ; ) |
| retriever | 2018-07-16 21:39 |
| Quote:moodymok 發表於 18-7-14 19:57 近10年各傳統名校, 放榜後都把成績優異嘅學生名字放上榜,這是近十年嘅趨勢,如閣下所講,呢個世界就唔會 ... 咁其實低調都係聖保羅傳統喎... |
| retriever | 2018-07-16 21:42 |
| Quote:like_travel 發表於 18-7-14 23:26 多謝讚同! 問左我女,笑說那天一班同學等召集影相,點都係一件值得開心既事,與及認同! 最後當然係冇啦! ... 不過, 男校長上場, 真係無左個英雄榜, 即係果個開唒名邊個邊個有幾多星星果個... 連佢上任之前果D 都下哂線... 確實係風格唔同! |
| retriever | 2018-07-16 21:49 |
| Quote:like_travel 發表於 18-7-15 15:58 多謝認同,我仲開始以為自己唔正常添! ; ) 另外,陳校長是校友! 佢親口跟同學講既,係男 校 女 生 , ... "陳校長是校友! 佢親口跟同學講既,係男 校 女 生" HUH? 咁即係SPB 女畢業生?!! |
| b3410 | 2018-07-17 08:05 |