| retriever | 2018-07-17 16:27 |
| retriever | 2018-07-17 16:34 |
| moodymok | 2018-07-17 17:07 |
| [i=s] 本帖最後由 moodymok 於 18-7-17 17:15 編輯 [/i]
回覆 retriever 的帖子 人係要與時並進, 不進則退. 時光倒流:wahaha:開心SHARING 係傳統, 而家有D唔慣. 名留青史, 好正常呀! DSE 好多人考8科, 你不是不知道下話? 「願諸公善事使君,以圖名垂竹帛,功標青史。」 |
| retriever | 2018-07-17 17:09 |
| [i=s] 本帖最後由 retriever 於 18-7-17 17:10 編輯 [/i]
Quote:moodymok 發表於 18-7-17 17:07 回覆 retriever 的帖子 人係要與時並進, 不進則退. 時光倒流開心SHARING 係傳統, 而家有D唔慣. ... 我講緊HKCEE 年代! 當然時代唔同, 而家去餐廳食野, 係手機食先! |
| moodymok | 2018-07-17 17:11 |
| [i=s] 本帖最後由 moodymok 於 18-7-17 17:16 編輯 [/i]
回覆 retriever 的帖子 我講緊2018, 由始至終, 你話以前保守, 我話2018 要與時並進. 我跟唔到你個beat:funny: |
| 黎小宝 | 2018-07-18 12:06 |
| 回覆 b3410 的帖子
陈校长好威武 |
| retriever | 2018-07-18 19:19 |
| Quote:b3410 發表於 18-7-17 08:05 可參見當初陳校長剛剛接任時的新聞 原 來 陳 太 喜 歡 接 受 挑 戰 的 性 格 , 在 求 學 時 已 ... 如果讀咁多年女校,又真係未必有保羅果重低調傳統喎。 |
| loop | 2018-07-19 22:23 |
| 回覆 黎小宝 的帖子
同意! 陳校長女中豪傑! |
| chingyu | 2018-07-20 00:34 |
| 回覆 like_travel 的帖子
認同Dr Chan辦得Spcc非常好!欣賞她在任期加入很多對同學有建設性的新元素。 除了狀元,我知道很多榜眼丶探花。 在網頁拍張大合照,我不覺得高調吧。 他們又不是要求跟其他名校一樣,全體優異同學企好給傳媒拍照。 Spcc 不同年級的同學也互相扶持,很想替師兄丶師姐們高興。 |
| chingyu | 2018-07-20 11:18 |
| [i=s] 本帖最後由 chingyu 於 18-7-21 20:52 編輯 [/i]
回覆 like_travel 的帖子 其實IB 44 跟 45 都咁叻,不單看分數,而且中英數都選較難的科,數學無人會揀mathematics “Studies”, 多了Studies 一個字,七分都無用,又等同讀少了一科較難的丶受認可的high level. 所以,我都想知另外邊十個同學44分咁厲害。 DSE一樣啦,消失的狀元如此佳績也差點不能拍照,他其實欠一粒星便成超級狀元。 另外仲有七位有六科五星星,那些是我們平日在校內熟悉的名字,內聯網公佈有何不可呢。 如果咁都算高調,難道校內平日的頒獎禮可以取消。 只不過對付出那麼多的同學作出鼓勵和認同。 |