SPCC 聖保羅男女中學交流區 ~ 百年傳承,匯賢鼎新

帖子列表  登錄   
retriever | 2018-07-17 16:27
Quote:b3410 發表於 18-7-17 08:05
可參見當初陳校長剛剛接任時的新聞
原 來 陳 太 喜 歡 接 受 挑 戰 的 性 格 , 在 求 學 時 已 ...

咦, 咁陳方丈與老潘都算係校友, 但唔係COED 校友...

陳方丈應係前任鎮球校長推薦既. 佢地兩位先後曾經就任北區名校校長. 鎮球校長係北區名創校校長, 又係COED 校友, 陳方丈繼任完北區名校, 再去麥當勞接鎮球校長既棒...

retriever | 2018-07-17 16:34
[i=s] 本帖最後由 retriever 於 18-7-18 13:22 編輯 [/i] Quote:moodymok 發表於 18-7-14 19:57
近10年各傳統名校, 放榜後都把成績優異嘅學生名字放上榜,這是近十年嘅趨勢,如閣下所講,呢個世界就唔會 ...

傳統還傳統, 近年趨勢又係另一回事.


麥當勞中學成績優, 港島學子係人都知, 但當年真係無物上電視.


據聞係學校堅持低調傳統, 唔俾學生考多過8科, 所以狀元永無佢地份.







moodymok | 2018-07-17 17:07
[i=s] 本帖最後由 moodymok 於 18-7-17 17:15 編輯 [/i] 回覆 retriever 的帖子

人係要與時並進, 不進則退. 時光倒流:wahaha:開心SHARING 係傳統, 而家有D唔慣. 名留青史, 好正常呀!

DSE 好多人考8科, 你不是不知道下話?

「願諸公善事使君,以圖名垂竹帛,功標青史。」




retriever | 2018-07-17 17:09
[i=s] 本帖最後由 retriever 於 18-7-17 17:10 編輯 [/i] Quote:moodymok 發表於 18-7-17 17:07
回覆 retriever 的帖子

人係要與時並進, 不進則退. 時光倒流開心SHARING 係傳統, 而家有D唔慣. ...

我講緊HKCEE 年代!

當然時代唔同, 而家去餐廳食野, 係手機食先!

moodymok | 2018-07-17 17:11
[i=s] 本帖最後由 moodymok 於 18-7-17 17:16 編輯 [/i] 回覆 retriever 的帖子

我講緊2018, 由始至終, 你話以前保守, 我話2018 要與時並進.
我跟唔到你個beat:funny:

黎小宝 | 2018-07-18 12:06
回覆 b3410 的帖子 陈校长好威武
retriever | 2018-07-18 19:19
Quote:b3410 發表於 18-7-17 08:05
可參見當初陳校長剛剛接任時的新聞
原 來 陳 太 喜 歡 接 受 挑 戰 的 性 格 , 在 求 學 時 已 ...


如果讀咁多年女校,又真係未必有保羅果重低調傳統喎。

loop | 2018-07-19 22:23
回覆 黎小宝 的帖子 同意! 陳校長女中豪傑!
chingyu | 2018-07-20 00:34
回覆 like_travel 的帖子 認同Dr Chan辦得Spcc非常好!欣賞她在任期加入很多對同學有建設性的新元素。
除了狀元,我知道很多榜眼丶探花。
在網頁拍張大合照,我不覺得高調吧。
他們又不是要求跟其他名校一樣,全體優異同學企好給傳媒拍照。
Spcc 不同年級的同學也互相扶持,很想替師兄丶師姐們高興。

chingyu | 2018-07-20 11:18
[i=s] 本帖最後由 chingyu 於 18-7-21 20:52 編輯 [/i] 回覆 like_travel 的帖子

其實IB 44 跟 45 都咁叻,不單看分數,而且中英數都選較難的科,數學無人會揀mathematics “Studies”, 多了Studies 一個字,七分都無用,又等同讀少了一科較難的丶受認可的high level. 所以,我都想知另外邊十個同學44分咁厲害。

DSE一樣啦,消失的狀元如此佳績也差點不能拍照,他其實欠一粒星便成超級狀元。
另外仲有七位有六科五星星,那些是我們平日在校內熟悉的名字,內聯網公佈有何不可呢。

如果咁都算高調,難道校內平日的頒獎禮可以取消。
只不過對付出那麼多的同學作出鼓勵和認同。


103/273
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開