SPCC 聖保羅男女中學交流區 ~ 百年傳承,匯賢鼎新

帖子列表  登錄   
thomasha | 2018-09-04 19:33
Quote:fatman69 發表於 18-9-3 17:45
今日分左set,請問1-11各set強弱點分?
你可以參考eClass內有關中、英、數、通的F1 Parents day PowerPoint.
中、數 - Set 1及Set 6 是top set,其他sets打散
英 - Set 1及Set 6 是top set,Set 11是比較需要協助的學生,其他sets打散
常 - 全部打散

fatman69 | 2018-09-04 19:46
Quote:thomasha 發表於 18-9-4 19:33 你可以參考eClass內有關中、英、數、通的F1 Parents day PowerPoint.
中、數 - Set 1及Set 6 是top set, ...

多謝提點! 即通識係冇top set?

velma | 2018-09-04 20:32
Quote:fatman69 發表於 18-9-4 19:46 多謝提點! 即通識係冇top set?

LS 冇分

fatman69 | 2018-09-04 21:20
Quote:velma 發表於 18-9-4 20:32 LS 冇分

thx :lamlam:

retriever | 2018-09-07 07:46
Quote:ABC-DAD 發表於 18-9-4 11:46 唔知大家同唔同意,不過我覺得中學生都可以參考一下。

我覺得中學階段,就應該開始係咁。 其實傳統名校既學生,比較普通學校學生,正正係明顯心智成熟多了。

retriever | 2018-09-07 07:50
Quote:like_travel 發表於 18-9-2 11:16 潘校長冇改陳校長作風 前日登左今届外國升學既offer list !
Surprise !

唔同。 方丈係攪個人崇拜,英雄榜有名有姓。 而家老潘都算係統計數字,無個人化。

retriever | 2018-09-07 07:53
Quote:like_travel 發表於 18-9-3 18:21 有小小感觸! 囡平時幾位玩開既好同學,都不是拿scholarship /精英班既同學, 如今大都如願入到A1 醫科,法 ...

咁咪幾好。 其實入神科唔駛狀元級,但EK 入面家長,就係鍾意你來我往,華山論劍。 麥當勞中學優點,一直就係平均水平高。

like_travel | 2018-09-07 07:58
回覆 retriever 的帖子 都可能係既! 不過方丈不是攪個人崇拜,只係高度表揚精英而已! 如今証實,成績中上已經可以輕易入神科,其實唔洗極端精英水平!
interview | 2018-09-07 11:37
想問吓IB 課程,我見到有份網上文件有得揀chinese B/ ab initio Spanish? (IBDP handbook of studies 18-20) 是否新的?

fatman69 | 2018-09-07 12:41
Quote:retriever 發表於 18-9-7 07:53 咁咪幾好。 其實入神科唔駛狀元級,但EK 入面家長,就係鍾意你來我往,華山論劍。

認同!麥當勞出品,低至魚柳包,高至將軍漢堡都大受歡迎。 所以入得到去,只要正常發揮,不愁沒有好成績!不要為名次費神!

107/273
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開