SPCC 聖保羅男女中學交流區 ~ 百年傳承,匯賢鼎新

帖子列表  登錄   
like_travel | 2018-10-05 11:05
SU 今年好似好多聲音:lover:
b3410 | 2018-10-05 15:03
請問藍色長袖冷衫邊處可以買?約瑟同豐昌順都話冇:laugh2cry:
like_travel | 2018-10-05 17:57
回覆 b3410 的帖子 UNIQLO
我囡高中開始唔穿學校冷衫, 好多高中同學都係

b3410 | 2018-10-05 21:48
Quote:like_travel 發表於 18-10-5 17:57
回覆 b3410 的帖子

UNIQLO
多謝!原來可以著其他冷衫,唔駛一定學校logo嗰款!
chingyu | 2018-10-06 08:05
Quote:b3410 發表於 18-10-5 21:48
多謝!原來可以著其他冷衫,唔駛一定學校logo嗰款!

羽絨都係。 :good:
lingling06 | 2018-10-06 20:38
[i=s] 本帖最後由 lingling06 於 18-10-6 20:40 編輯 [/i] 回覆 chingyu 的帖子

請問羽絨是否一定要無帽?
chingyu | 2018-10-07 16:19
[i=s] 本帖最後由 chingyu 於 18-10-7 18:02 編輯 [/i] Quote:lingling06 發表於 18-10-6 20:38
回覆 chingyu 的帖子

請問羽絨是否一定要無帽?

唔知有冇規定,但始終無帽會方便啲,
某U字品牌羽絨又薄又輕嗰啲就最受歡迎。


lingling06 | 2018-10-07 19:47
回覆 chingyu 的帖子 唔該!
velma | 2018-10-07 20:01
Quote:lingling06 發表於 18-10-6 20:38 回覆 chingyu 的帖子

請問羽絨是否一定要無帽?

yes, 唔可以有帽

velma | 2018-10-07 20:04
Quote:chingyu 發表於 18-10-7 16:19 唔知有冇規定,但始終無帽會方便啲,
某U字品牌羽絨又薄又輕嗰啲就最受歡迎。

12 度至可以著羽絨, 我囡話u記嗰隻薄羽絨佢地偷雞, 13,4 度著, 低過12 度佢著厚fleece

112/273
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開