SPCC 聖保羅男女中學交流區 ~ 百年傳承,匯賢鼎新

帖子列表  登錄   
like_travel | 2018-11-20 09:18
[i=s] 本帖最後由 like_travel 於 18-11-20 13:52 編輯 [/i] Quote:Baoma 發表於 18-11-19 17:42
我個囝又冇咁有歸屬感,佢話吾番啦⋯⋯可能仔冇乜心肝!

可能女孩子心事多, 我女現在的大學, 幾個來自SPCS, DGS, HYS, SPGS 的同學全部飛番香港 join speech day, 我女仲讚spcc 細心, spcc 係佢地當中speech day 最遲果日 (12月中.....), 其他好多都係11月尾....海外同學要途課番香港join speech day:wahaha:
like_travel | 2018-11-20 13:55
Quote:Baoma 發表於 18-11-19 17:49
未選定係正常嘅,好多同學都係英美港都報晒,收到晒offer再選,不過咁嘅話就會超級忙,F6一開波D死線一浪 ...
Boama, 我女懶, 只報英國同香港, 都係心儀既先報, 因為真係無咩時間, 當時每天溫好幾小時書, 後期去圖書館自修室溫書.
Baoma | 2018-11-21 19:07
Quote:like_travel 發表於 18-11-20 13:55 Boama, 我女懶, 只報英國同香港, 都係心儀既先報, 因為真係無咩時間, 當時每天溫好幾小時書, 後期去圖書館 ...

我話你囡囡又乖又醒就真!淨係報英國同香港功夫少好多,又肯專心溫書。我仔仔就揸唔定主意又想美國又想英國,跟住我哋又要佢報埋香港做個後備,所以佢係超多嘢要攪。

like_travel | 2018-11-22 10:47
[i=s] 本帖最後由 like_travel 於 18-11-22 15:59 編輯 [/i] Quote:Baoma 發表於 18-11-21 19:07
我話你囡囡又乖又醒就真!淨係報英國同香港功夫少好多,又肯專心溫書。我仔仔就揸唔定主意又想美國又想英 ...

不是啦~ 我覺得係"機關算盡", 囡唔鍾意文科, 中文卷佢唔願浪費時間溫, 計過合格多少少就收工, (你話我幾驚慌)! JUPAS 選科一樣老早揀定最有把握的高分科目, 採我多句都費事...話白費時間:omouth:我就覺得係晒左機會:sigh:

你囝囝肯報埋美國, 係努力的表現!

加油!



velma | 2018-11-24 14:59
嚟梗兩星期係f. 3 dse同 IB Briefing, 有冇d咩需要重點注意㗎?

b3410 | 2018-11-24 17:26
Quote:velma 發表於 18-11-24 14:59
嚟梗兩星期係f. 3 dse同 IB Briefing, 有冇d咩需要重點注意㗎?
請問其它年級的家長可否去聽
like_travel | 2018-11-24 23:51
Quote:velma 發表於 18-11-24 14:59
嚟梗兩星期係f. 3 dse同 IB Briefing, 有冇d咩需要重點注意㗎?
當年我聽完呢個講座之後,一個月內eclass有成個powerpoint share 出來。
Baoma | 2018-11-25 13:36
Quote:like_travel 發表於 18-11-22 10:47 不是啦~ 我覺得係"機關算盡", 囡唔鍾意文科, 中文卷佢唔願浪費時間溫, 計過合格多少少就收工, (你話我幾驚 ...

我地舊年都冇乜「風險管理」,主要係「分散投資」,心口寫個勇字就衝出去!依家囝仔已係U度happy緊,但諗番舊年呢段時間真係好折磨人!

Baoma | 2018-11-25 13:40
Quote:velma 發表於 18-11-24 14:59 嚟梗兩星期係f. 3 dse同 IB Briefing, 有冇d咩需要重點注意㗎?

其實都係了解吓兩個學際不同之處,有咩科選擇,選科要match大學心儀科目嘅要求...

chingyu | 2018-11-25 14:29
Quote:Baoma 發表於 18-11-19 17:49
未選定係正常嘅,好多同學都係英美港都報晒,收到晒offer再選,不過咁嘅話就會超級忙,F6一開波D死線一浪 ...
我個係女,但是性格似仔。

你仔最後選英或美?什麼科?

不便公開的話可pm。 謝謝分享。

他們剛去完 SAW/CAS, 十分開心和充實,眼界大開。

這義工之旅雖然很辛苦,從未接觸這樣骯髒的環境,但是很有意思。

F5大部分同學都說,很傷心是最後一年的SAW.



116/273
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開