| b3410 | 2018-05-06 20:10 |
| Quote:velma 發表於 18-5-5 22:02 f.1 升f. 2? 對,升F2 |
| like_travel | 2018-05-07 09:49 |
| 回覆 b3410 的帖子
留意eClass 有通告的. 印象中好似係6月尾... (可能我out 左, 我女當年初中有同我講, 之後幾年佢自己安排所以我既資料都係幾年前既事) |
| kkddmom | 2018-05-08 11:55 |
| Quote:chingyu 發表於 18-4-23 08:57
昨天全港中學學界廣告賣橋王高級組 和英文辯論高級組都取得冠軍。 |
| thomasha | 2018-05-16 10:41 |
| Quote:b3410 發表於 18-5-6 20:10 對,升F2 最近派了體育暑期班的通告 |
| b3410 | 2018-05-16 12:39 |
| Quote:thomasha 發表於 18-5-16 10:41 最近派了體育暑期班的通告 多謝通知:good: |
| hillary1938 | 2018-05-29 22:27 |
| 這兩天熱到冇人願行上山番學! 迫住搭車! |
| hillary1938 | 2018-06-06 23:05 |
| 請問考完試幾時有result 對卷? E class 何時有中位數upload ? |
| Sheep06 | 2018-06-15 23:16 |
| 新入學男同學, 請問校服除了恤衫西褲, 請問還有什麼需要買呢? 例如: 外套? 校褸? PE 服.......謝謝! |
| wingszesze | 2018-06-16 12:38 |
| Quote:hillary1938 發表於 18-6-6 23:05 請問考完試幾時有result 對卷? E class 何時有中位數upload ? |
| wingszesze | 2018-06-16 12:42 |
| Quote:Sheep06 發表於 18-6-15 23:16
新入學男同學, 請問校服除了恤衫西褲, 請問還有什麼需要買呢? 例如: 外套? 校褸? PE 服.......謝謝! ... |