帖子列表  登錄   
綽盈媽咪 | 2004-06-21 17:48
Quote:
Fatty 寫道:
CHUCHU,

唔緊要啦! 下一次再攪過!


有冇人知幾時係家長日呀?


我估7月3日,因為之前學校派smark kid課外學英文的時間表時,好似7月3日不用上堂...............所以我估係家長日. ;-)
綽盈媽咪 | 2004-06-21 17:56
chuchu
d天氣真係勁熱,不如學auntiecat話斎去d有冷氣的地方.......... 而且近summer,可能好多都plan左去旅行,所以來唔到............唔好唔開心.
CHUCHU | 2004-06-21 22:40
綽盈媽咪,AuntieCat,fatty,

咁你地有mug 好提議呀???呀!有冇人屋企有會所呀?可以book 嚟玩下喎,一人整一樣嘢食呀,弊加火~~~~ :-x ,憎自己,又次姣婆守唔到...... :-?

唔講啦.byebye 各位.
AuntieCat | 2004-06-22 01:22
會所都好!!! :-D

去政府d playroom亦可, 細佬玩時我們可以嘆冷氣. 之後係附屬餐廳吃埋野連整慳番~~~ 我又的而且確幾懶 :lol:

不過現在根本有幾多人係有空去???

如夠十個又可諗諗夾份麥記開party. 我地傾計時等d麥當奴姐姐幫我們湊仔. 不過好似冇十個細佬咁多, 下次先!


| 2004-06-23 16:02
Quote:
綽盈媽咪 寫道:
Quote:
Fatty 寫道:
CHUCHU,

唔緊要啦! 下一次再攪過!


有冇人知幾時係家長日呀?


我估7月3日,因為之前學校派smark kid課外學英文的時間表時,好似7月3日不用上堂...............所以我估係家長日. ;-)



may be let's to "yum cha" chat chat?
RAYMA | 2004-06-24 19:51
各位好, 好耐冇傾計啦
好掛住你地呀^-^

chu chu 做全職主婦, 習唔習慣呀?
好唔捨得呀, 三年咁快就過啦 ;-)


twinsmama | 2004-06-24 23:06
Hello 各位

long time no chat la, chu chu 做全職主婦???
It is true??  今次再黎過室內gethering.

twinsmama

;-) ;-) ;-)
| 2004-06-24 23:24
Quote:
RAYMA 寫道:
各位好, 好耐冇傾計啦
好掛住你地呀^-^

chu chu 做全職主婦, 習唔習慣呀?
好唔捨得呀, 三年咁快就過啦 ;-)

\
chu chu 做全職主婦? really!!!
RAYMA,
REMEMBER U'VE THE SMART BOY AR!!! WHICH SCHOOL DOES HE GO ?

RAYMA | 2004-06-25 07:45
chu chu,

唔好意思, 我唔知原來你冇講出去.

thomas,

決定去tsl啦.


katiema | 2004-06-26 00:44
:-D :-D

CHU CHU,

今年書單唔同佐呀!! 跳佐 get 1a & 1b 喎!

家長日飲茶嗎?? 仲有幾十蚊在呀!!! :question: :question:

katiema
105/227
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開