| 綽盈媽咪 | 2004-06-21 17:48 |
| Quote: Fatty 寫道: CHUCHU, 唔緊要啦! 下一次再攪過! 有冇人知幾時係家長日呀? 我估7月3日,因為之前學校派smark kid課外學英文的時間表時,好似7月3日不用上堂...............所以我估係家長日. ;-) |
| 綽盈媽咪 | 2004-06-21 17:56 |
| chuchu d天氣真係勁熱,不如學auntiecat話斎去d有冷氣的地方.......... 而且近summer,可能好多都plan左去旅行,所以來唔到............唔好唔開心. |
| CHUCHU | 2004-06-21 22:40 |
| 綽盈媽咪,AuntieCat,fatty, 咁你地有mug 好提議呀???呀!有冇人屋企有會所呀?可以book 嚟玩下喎,一人整一樣嘢食呀,弊加火~~~~ :-x ,憎自己,又次姣婆守唔到...... :-? 唔講啦.byebye 各位. |
| AuntieCat | 2004-06-22 01:22 |
| 會所都好!!! :-D 去政府d playroom亦可, 細佬玩時我們可以嘆冷氣. 之後係附屬餐廳吃埋野連整慳番~~~ 我又的而且確幾懶 :lol: 不過現在根本有幾多人係有空去??? 如夠十個又可諗諗夾份麥記開party. 我地傾計時等d麥當奴姐姐幫我們湊仔. 不過好似冇十個細佬咁多, 下次先! |
| | 2004-06-23 16:02 |
| Quote: 綽盈媽咪 寫道: Quote: Fatty 寫道: CHUCHU, 唔緊要啦! 下一次再攪過! 有冇人知幾時係家長日呀? 我估7月3日,因為之前學校派smark kid課外學英文的時間表時,好似7月3日不用上堂...............所以我估係家長日. ;-) may be let's to "yum cha" chat chat? |
| RAYMA | 2004-06-24 19:51 |
| 各位好, 好耐冇傾計啦 好掛住你地呀^-^ chu chu 做全職主婦, 習唔習慣呀? 好唔捨得呀, 三年咁快就過啦 ;-) |
| twinsmama | 2004-06-24 23:06 |
| Hello 各位 long time no chat la, chu chu 做全職主婦??? It is true?? 今次再黎過室內gethering. twinsmama ;-) ;-) ;-) |
| | 2004-06-24 23:24 |
| Quote: RAYMA 寫道: 各位好, 好耐冇傾計啦 好掛住你地呀^-^ chu chu 做全職主婦, 習唔習慣呀? 好唔捨得呀, 三年咁快就過啦 ;-) \ chu chu 做全職主婦? really!!! RAYMA, REMEMBER U'VE THE SMART BOY AR!!! WHICH SCHOOL DOES HE GO ? |
| RAYMA | 2004-06-25 07:45 |
| chu chu, 唔好意思, 我唔知原來你冇講出去. thomas, 決定去tsl啦. |
| katiema | 2004-06-26 00:44 |
| :-D :-D CHU CHU, 今年書單唔同佐呀!! 跳佐 get 1a & 1b 喎! 家長日飲茶嗎?? 仲有幾十蚊在呀!!! :question: :question: katiema |