帖子列表  登錄   
Little_Sandy | 2004-09-28 14:03
CHUCHU,

好耐無見, 30號我放假, 一齊飲茶呀, 重有幾個媽咪添, 但要你特豋返來啦.
bonnieandtung | 2004-09-28 14:20
各位保良局譚歐陽少芳幼稚園家長們,
我囡囡於2005年入讀k1,我亦會替囡囡報讀保良局譚歐陽少芳幼稚園,想問問你們有關以下問題:
(1) 以前是否需要好早排隊取入學表?約幾時去排隊呀?
(2) 以甚麼形式面試?家長是否都要接見?
(3) 這所幼稚園以英文教學為主,那你們覺得學校給學生接觸
中文是否足夠呢?
(4) 以前在這所幼稚園畢業的學生去考私立小學或直資小學
大多會考到邊間小學呢?
(5) 你們的仔仔囡囡回家後有沒有經常主動告訴你們知學校
的事情呢?如可以請告訴我知仔仔囡囡通常會說些甚麼?
請各位告訴我知這所幼稚園的情況,因我想囡囡可以接觸多些英文......於bk裡看到你們的對話得知這幼稚園都幾好,所以想知道多些!謝謝!

BBChan | 2004-09-30 11:42
各位媽咪, 妳地好呀!

請問有冇mami可否幫我取一張2005年 AM session 嘅applicatiom form 呢? 因我打過返學校問, 佢話遲d會有通告比現在有小朋友讀緊嘅家長,問要唔要2005年嘅applicatiom form gar. 學校話取 AM session 都可以的.

Many many thanks!

Paklamma | 2004-09-30 20:01
Cathyneo, June04, BBChan,

Tks for your useful information.
Daisy媽咪 | 2004-09-30 21:11
As I remember, it only distributes to those students with younger sister and brother !
| 2004-10-01 00:06
Quote:
CHUCHU 寫道:
:wave:
我入嚟探吓你地呀,囡囡上咗小學後都冇嚟過,你地各位好嘛?有冇茶飲呀?我可唔可以參加架 :cheeze:


chu chu, little_sandy,hi hi, :wave: :wave: :pint: :pint:
德德媽咪 | 2004-10-01 22:55
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 2004-10-02 22:45
各位媽咪,

小朋友有冇同妳地講排左隻新舞叫Chicken Dance呀!好攪鬼架!10月開始,佢地會出o黎跳啦!留意o下啦!

德德媽咪,

係有個Ms Wan教英文架,係我兒甥個班既班主任呀,佢好nice架!

Janice's ma

德德媽咪 | 2004-10-02 23:55
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
jojobb | 2004-10-03 10:23
Quote:
Sandy&Janice 寫道:
各位媽咪,

小朋友有冇同妳地講排左隻新舞叫Chicken Dance呀!好攪鬼架!10月開始,佢地會出o黎跳啦!留意o下啦!

德德媽咪,

係有個Ms Wan教英文架,係我兒甥個班既班主任呀,佢好nice架!

Janice's ma


Sandy&Janice ,

阿仔都話有跳舞,仲跳得好攪野,不過唔知係唔係你所講果隻Chicken Dance,係全校一齊跳還是自己果班跳?
120/227
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開