| Little_Sandy | 2004-09-28 14:03 |
| CHUCHU, 好耐無見, 30號我放假, 一齊飲茶呀, 重有幾個媽咪添, 但要你特豋返來啦. |
| bonnieandtung | 2004-09-28 14:20 |
| 各位保良局譚歐陽少芳幼稚園家長們, 我囡囡於2005年入讀k1,我亦會替囡囡報讀保良局譚歐陽少芳幼稚園,想問問你們有關以下問題: (1) 以前是否需要好早排隊取入學表?約幾時去排隊呀? (2) 以甚麼形式面試?家長是否都要接見? (3) 這所幼稚園以英文教學為主,那你們覺得學校給學生接觸 中文是否足夠呢? (4) 以前在這所幼稚園畢業的學生去考私立小學或直資小學 大多會考到邊間小學呢? (5) 你們的仔仔囡囡回家後有沒有經常主動告訴你們知學校 的事情呢?如可以請告訴我知仔仔囡囡通常會說些甚麼? 請各位告訴我知這所幼稚園的情況,因我想囡囡可以接觸多些英文......於bk裡看到你們的對話得知這幼稚園都幾好,所以想知道多些!謝謝! |
| BBChan | 2004-09-30 11:42 |
| 各位媽咪, 妳地好呀! 請問有冇mami可否幫我取一張2005年 AM session 嘅applicatiom form 呢? 因我打過返學校問, 佢話遲d會有通告比現在有小朋友讀緊嘅家長,問要唔要2005年嘅applicatiom form gar. 學校話取 AM session 都可以的. Many many thanks! |
| Paklamma | 2004-09-30 20:01 |
| Cathyneo, June04, BBChan, Tks for your useful information. |
| Daisy媽咪 | 2004-09-30 21:11 |
| As I remember, it only distributes to those students with younger sister and brother ! |
| | 2004-10-01 00:06 |
| Quote: CHUCHU 寫道: :wave: 我入嚟探吓你地呀,囡囡上咗小學後都冇嚟過,你地各位好嘛?有冇茶飲呀?我可唔可以參加架 :cheeze: chu chu, little_sandy,hi hi, :wave: :wave: :pint: :pint: |
| 德德媽咪 | 2004-10-01 22:55 |
| 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 |
| | 2004-10-02 22:45 |
| 各位媽咪, 小朋友有冇同妳地講排左隻新舞叫Chicken Dance呀!好攪鬼架!10月開始,佢地會出o黎跳啦!留意o下啦! 德德媽咪, 係有個Ms Wan教英文架,係我兒甥個班既班主任呀,佢好nice架! Janice's ma |
| 德德媽咪 | 2004-10-02 23:55 |
| 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 |
| jojobb | 2004-10-03 10:23 |
| Quote: Sandy&Janice 寫道: 各位媽咪, 小朋友有冇同妳地講排左隻新舞叫Chicken Dance呀!好攪鬼架!10月開始,佢地會出o黎跳啦!留意o下啦! 德德媽咪, 係有個Ms Wan教英文架,係我兒甥個班既班主任呀,佢好nice架! Janice's ma Sandy&Janice , 阿仔都話有跳舞,仲跳得好攪野,不過唔知係唔係你所講果隻Chicken Dance,係全校一齊跳還是自己果班跳? |