帖子列表  登錄   
lauerica | 2004-05-16 14:13
係呀.老師未比返,
SandyKL | 2004-05-16 14:49
hi, 各位保良局譚歐陽少芳幼稚園小朋友嘅媽咪:

請問K.1小朋友有否寫字?定係畫線條而不需寫字呢?
stccmc | 2004-05-16 15:05
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
SandyKL | 2004-05-16 18:01
Quote:
stccmc 寫道:
我八卦, 譚歐陽少芳K1好似重寫得多過根德園。 看看這題目的第二及三頁Fatty的發言



搵唔到嘅? :-?
stccmc | 2004-05-16 21:39
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
綽盈媽咪 | 2004-05-17 09:38
SandyKL
我記得K1小朋友好似由11月中左右開始寫1字,上學期A-Z,1-10都學晒同寫晒.同根得園比我就唔多知..........其實小朋友早少少開始寫字都冇壞,同DRAWING一樣,只係比小朋友早D練下手指仔D力,習慣下.而且到上P1的時候冇禁吃力.
twinsmama | 2004-05-17 11:05
各位媽咪。

想問新學期是否9月1日開學呢???

twinsmama

綽盈媽咪 | 2004-05-17 11:38
twinsmama

係呀.....
twinsmama | 2004-05-17 12:01
綽盈媽咪

唔該哂!!!因為要安排放大假andエ人回郷。。 ;-) ;-)

twinsmama


TwinsMother | 2004-05-17 13:02
仲有少少stccmc的引文, 大部份都del.了.

Quote:
stccmc 寫道:
SandyKL,

我啱啱睇過都重有喎, 第三頁有唔少Fatty的發言。

題目是"讀根德園, 劍鳴同st. catherine 的小朋友佢地派去到邊d 小學"

97/227
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開