| lauerica | 2004-05-16 14:13 |
| 係呀.老師未比返, |
| SandyKL | 2004-05-16 14:49 |
| hi, 各位保良局譚歐陽少芳幼稚園小朋友嘅媽咪: 請問K.1小朋友有否寫字?定係畫線條而不需寫字呢? |
| stccmc | 2004-05-16 15:05 |
| 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 |
| SandyKL | 2004-05-16 18:01 |
| Quote: stccmc 寫道: 我八卦, 譚歐陽少芳K1好似重寫得多過根德園。 看看這題目的第二及三頁Fatty的發言 搵唔到嘅? :-? |
| stccmc | 2004-05-16 21:39 |
| 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 |
| 綽盈媽咪 | 2004-05-17 09:38 |
| SandyKL 我記得K1小朋友好似由11月中左右開始寫1字,上學期A-Z,1-10都學晒同寫晒.同根得園比我就唔多知..........其實小朋友早少少開始寫字都冇壞,同DRAWING一樣,只係比小朋友早D練下手指仔D力,習慣下.而且到上P1的時候冇禁吃力. |
| twinsmama | 2004-05-17 11:05 |
| 各位媽咪。 想問新學期是否9月1日開學呢??? twinsmama |
| 綽盈媽咪 | 2004-05-17 11:38 |
| twinsmama 係呀..... |
| twinsmama | 2004-05-17 12:01 |
| 綽盈媽咪 唔該哂!!!因為要安排放大假andエ人回郷。。 ;-) ;-) twinsmama |
| TwinsMother | 2004-05-17 13:02 |
| 仲有少少stccmc的引文, 大部份都del.了. Quote: stccmc 寫道: SandyKL, 我啱啱睇過都重有喎, 第三頁有唔少Fatty的發言。 題目是"讀根德園, 劍鳴同st. catherine 的小朋友佢地派去到邊d 小學" |