帖子列表  登錄   
CHUCHU | 2004-05-17 19:31
哈哈 Fatty,

你係邊呀,仲唔出嚟,好多人提起你喎 :lol: 你搵到工未呀? ;-)

各位媽咪,
我諗六月頭又評估,大家做好準備啦 ;-)

另外,我想搞taysf親子旅行,有冇人有興趣呀 :-o :-o
各位,比下面都好喎 :-D :-P

我想七月一日好唔好呀??????
stccmc | 2004-05-17 21:41
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
Fatty | 2004-05-17 22:13
stccmc

我唔好意思就真!

我delete 晒D message 係唔想D人誤會間學校只注重抄寫, 同埋唔想引起不必要既誤會。

各位唔好意思。
Fatty | 2004-05-17 22:16
CHUCHU,

工就有一份, 不過唔想做。

有關親子旅行, 我諗我未必join到, 因為我怕晒, 見光死! :-D :-D
SandyKL | 2004-05-17 23:01
stccmc, 綽盈媽咪, twinsmama & Fatty,

唔該哂咁多位媽咪,我明白勒! :-)
mcyw888 | 2004-05-18 10:52
chuchu,
咁你心目中想去邊呀?

Quote:
CHUCHU 寫道:
另外,我想搞taysf親子旅行,有冇人有興趣呀 :-o :-o
各位,比下面都好喎 :-D :-P

我想七月一日好唔好呀??????

| 2004-05-18 11:18
Quote:
mcyw888 寫道:
chuchu,
咁你心目中想去邊呀?

Quote:
CHUCHU 寫道:
另外,我想搞taysf親子旅行,有冇人有興趣呀 :-o :-o
各位,比下面都好喎 :-D :-P

我想七月一日好唔好呀??????

WHERE DO U WANT TO GO? :-)
Cathyneo | 2004-05-18 13:53
chuchu
我都想去,但個日會唔會有遊行?因為如果有,我會參加遊行。
cathy
lauerica | 2004-05-18 14:06
CHU CHU :
7月1日有遊行.我多數去盡工民責任,去遊行.不如改期啦
CHUCHU | 2004-05-19 09:58
Cathyneo & lauerica,
遊行 ! 咁好啦.改過第二日啦. ;-)

Fatty,
駛唔駛咁貪靚呀 :-D 帶個太陽超米得囉 8-) 就你啦,有d地方有頂唔曬,ok 啦. :idea:

mcyw888 & 各位媽咪,
旅行就改7月4號 啦.

地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點)
食物 : 自助BBQ
活動 : 自已睇網址,哈哈 :lol: http://www.flowerandfood.com/index.htm
地址 : 九龍清水灣大埔仔村

1) chuchu + 2 個囡囡
2)
3)

98/227
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開