| CHUCHU | 2004-05-17 19:31 |
| 哈哈 Fatty, 你係邊呀,仲唔出嚟,好多人提起你喎 :lol: 你搵到工未呀? ;-) 各位媽咪, 我諗六月頭又評估,大家做好準備啦 ;-) 另外,我想搞taysf親子旅行,有冇人有興趣呀 :-o :-o 各位,比下面都好喎 :-D :-P 我想七月一日好唔好呀?????? |
| stccmc | 2004-05-17 21:41 |
| 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 |
| Fatty | 2004-05-17 22:13 |
| stccmc 我唔好意思就真! 我delete 晒D message 係唔想D人誤會間學校只注重抄寫, 同埋唔想引起不必要既誤會。 各位唔好意思。 |
| Fatty | 2004-05-17 22:16 |
| CHUCHU, 工就有一份, 不過唔想做。 有關親子旅行, 我諗我未必join到, 因為我怕晒, 見光死! :-D :-D |
| SandyKL | 2004-05-17 23:01 |
| stccmc, 綽盈媽咪, twinsmama & Fatty, 唔該哂咁多位媽咪,我明白勒! :-) |
| mcyw888 | 2004-05-18 10:52 |
| chuchu, 咁你心目中想去邊呀? Quote: CHUCHU 寫道: 另外,我想搞taysf親子旅行,有冇人有興趣呀 :-o :-o 各位,比下面都好喎 :-D :-P 我想七月一日好唔好呀?????? |
| | 2004-05-18 11:18 |
| Quote: mcyw888 寫道: chuchu, 咁你心目中想去邊呀? Quote: CHUCHU 寫道: 另外,我想搞taysf親子旅行,有冇人有興趣呀 :-o :-o 各位,比下面都好喎 :-D :-P 我想七月一日好唔好呀?????? WHERE DO U WANT TO GO? :-) |
| Cathyneo | 2004-05-18 13:53 |
| chuchu 我都想去,但個日會唔會有遊行?因為如果有,我會參加遊行。 cathy |
| lauerica | 2004-05-18 14:06 |
| CHU CHU : 7月1日有遊行.我多數去盡工民責任,去遊行.不如改期啦 |
| CHUCHU | 2004-05-19 09:58 |
| Cathyneo & lauerica, 遊行 ! 咁好啦.改過第二日啦. ;-) Fatty, 駛唔駛咁貪靚呀 :-D 帶個太陽超米得囉 8-) 就你啦,有d地方有頂唔曬,ok 啦. :idea: mcyw888 & 各位媽咪, 旅行就改7月4號 啦. 地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點) 食物 : 自助BBQ 活動 : 自已睇網址,哈哈 :lol: http://www.flowerandfood.com/index.htm 地址 : 九龍清水灣大埔仔村 1) chuchu + 2 個囡囡 2) 3) |