帖子列表  登錄   
Zoey | 2004-05-19 11:22
唔好意思, 入黎搵下 ChuChu 傾下計咋 :-P !

ChuChu,

一唔駛番工就出黎攪攪陣喇 :-D , 乜咁醒識搵到去 "花卉食坊"? 妳地不如約去科大遊完, 再行過去, 玩盡佢 ma :-P ! 唔駛番工有空我地開早場丫 . . . . . 打羽毛球呀!~


CHUCHU | 2004-05-19 12:13
Zoey

歡迎你入嚟探班,嘻嘻,打羽毛球...更係好啦.

第二時同我拍住上一齊搞搞振吓. :-D :-D
mcyw888 | 2004-05-19 12:19
chuchu,
我想問下收費同時間呀? 個web site入面冇既:-? :-? :-?

Quote:
CHUCHU 寫道:
mcyw888 & 各位媽咪,
旅行就改7月4號 啦.

地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點)
食物 : 自助BBQ
活動 : 自已睇網址,哈哈 :lol: http://www.flowerandfood.com/index.htm
地址 : 九龍清水灣大埔仔村

1) chuchu + 2 個囡囡
2)
3)

| 2004-05-19 13:07
how about 自助餐? (lunch or dinner or tea)
since july is quite hot for bbq ar... :-D
CHUCHU | 2004-05-19 14:56
mcyw888, thomasthetankengine,

果度係自助燒烤嚟,由中午12:30至晚上10:30.
BBQ係任燒任食任攞4個鐘,怕食太多熱氣嘢都唔驚,仲有任食任攞沙律啦,熟食,蔬果,炒飯,粟米等....,其餘時間任玩,有大草地可以放風爭,玩集体遊戲,有小小單車徑,乒乓等...仲可以自己帶嘢去玩添.因為係平地又冇水塘同水池等,所以都幾安全,而且所有活動範圍係私人地方,唔驚走失.

星期日價錢 : 大人$98
小童$78

如果各位有好題意,或價錢平,可以出聲喎! :-P
mcyw888 | 2004-05-19 17:06
呢個我都啱喎.:-P :-P

Quote:
thomasthetankengine 寫道:
how about 自助餐? (lunch or dinner or tea)
since july is quite hot for bbq ar... :-D

lauerica | 2004-05-19 21:36
CHU CHU:
我支持你,我又去,
7月4號 .

地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點)
食物 : 自助BBQ
活動 : 自已睇網址,哈哈 :lol: http://www.flowerandfood.com/index.htm
地址 : 九龍清水灣大埔仔村

1) chuchu + 2 個囡囡
2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00)
3)

YHYMOTHER | 2004-05-21 10:31
CHU CHU & lauerica,

小朋友可以在課餘后一起玩玩, 很好呀! CHU CHU 謝謝你的热心. lauerica, 很久沒見面了. 請預我們一份.

地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點)
食物 : 自助BBQ
活動 : 自已睇網址,哈哈 http://www.flowerandfood.com/index.htm
地址 : 九龍清水灣大埔仔村

1) chuchu + 2 個囡囡
2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00)
3) YHYMOTHER (仔仔+老公) (**如果到時不算太 热,可能老人家也會一起)




Cathyneo | 2004-05-21 11:05
chuchu
我又去,唔該哂!
1) chuchu + 2 個囡囡
2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00)
3) YHYMOTHER (仔仔+老公) (**如果到時不算太 热,可能老人家也會一起)
4) cathyneo + 囝囝 +老公





1) chuchu + 2 個囡囡
2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00)
3) YHYMOTHER (仔仔+老公) (**如果到時不算太 热,可能老人家也會一起)




lauerica | 2004-05-21 19:47
YHYMOTHER :好呀!到時見 :-P
99/227
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開