| Zoey | 2004-05-19 11:22 |
| 唔好意思, 入黎搵下 ChuChu 傾下計咋 :-P ! ChuChu, 一唔駛番工就出黎攪攪陣喇 :-D , 乜咁醒識搵到去 "花卉食坊"? 妳地不如約去科大遊完, 再行過去, 玩盡佢 ma :-P ! 唔駛番工有空我地開早場丫 . . . . . 打羽毛球呀!~ |
| CHUCHU | 2004-05-19 12:13 |
| Zoey 歡迎你入嚟探班,嘻嘻,打羽毛球...更係好啦. 第二時同我拍住上一齊搞搞振吓. :-D :-D |
| mcyw888 | 2004-05-19 12:19 |
| chuchu, 我想問下收費同時間呀? 個web site入面冇既:-? :-? :-? Quote: CHUCHU 寫道: mcyw888 & 各位媽咪, 旅行就改7月4號 啦. 地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點) 食物 : 自助BBQ 活動 : 自已睇網址,哈哈 :lol: http://www.flowerandfood.com/index.htm 地址 : 九龍清水灣大埔仔村 1) chuchu + 2 個囡囡 2) 3) |
| | 2004-05-19 13:07 |
| how about 自助餐? (lunch or dinner or tea) since july is quite hot for bbq ar... :-D |
| CHUCHU | 2004-05-19 14:56 |
| mcyw888, thomasthetankengine, 果度係自助燒烤嚟,由中午12:30至晚上10:30. BBQ係任燒任食任攞4個鐘,怕食太多熱氣嘢都唔驚,仲有任食任攞沙律啦,熟食,蔬果,炒飯,粟米等....,其餘時間任玩,有大草地可以放風爭,玩集体遊戲,有小小單車徑,乒乓等...仲可以自己帶嘢去玩添.因為係平地又冇水塘同水池等,所以都幾安全,而且所有活動範圍係私人地方,唔驚走失. 星期日價錢 : 大人$98 小童$78 如果各位有好題意,或價錢平,可以出聲喎! :-P |
| mcyw888 | 2004-05-19 17:06 |
| 呢個我都啱喎.:-P :-P Quote: thomasthetankengine 寫道: how about 自助餐? (lunch or dinner or tea) since july is quite hot for bbq ar... :-D |
| lauerica | 2004-05-19 21:36 |
| CHU CHU: 我支持你,我又去, 7月4號 . 地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點) 食物 : 自助BBQ 活動 : 自已睇網址,哈哈 :lol: http://www.flowerandfood.com/index.htm 地址 : 九龍清水灣大埔仔村 1) chuchu + 2 個囡囡 2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00) 3) |
| YHYMOTHER | 2004-05-21 10:31 |
| CHU CHU & lauerica, 小朋友可以在課餘后一起玩玩, 很好呀! CHU CHU 謝謝你的热心. lauerica, 很久沒見面了. 請預我們一份. 地點 : 花卉食坊 (各位可提供其它地點) 食物 : 自助BBQ 活動 : 自已睇網址,哈哈 http://www.flowerandfood.com/index.htm 地址 : 九龍清水灣大埔仔村 1) chuchu + 2 個囡囡 2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00) 3) YHYMOTHER (仔仔+老公) (**如果到時不算太 热,可能老人家也會一起) |
| Cathyneo | 2004-05-21 11:05 |
| chuchu 我又去,唔該哂! 1) chuchu + 2 個囡囡 2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00) 3) YHYMOTHER (仔仔+老公) (**如果到時不算太 热,可能老人家也會一起) 4) cathyneo + 囝囝 +老公 1) chuchu + 2 個囡囡 2) lauerica+囡囡(但我女要返芭蕾舞最快要pm1:00) 3) YHYMOTHER (仔仔+老公) (**如果到時不算太 热,可能老人家也會一起) |
| lauerica | 2004-05-21 19:47 |
| YHYMOTHER :好呀!到時見 :-P |