| 帖子列表  置頂帖 |
| 有無人已收到考插班生電話有得第二次面試(11/3338) |
| 請問有無小朋友本來rejected但6月後憑"特異功能"成功叩門而入讀?(3/3776) |
| 希望小朋友將來入CKY, 請問選擇以下邊間幼稚園最合適呢?(7/6000) |
| 請問各位幫小朋友揀蔡繼有, 而唔揀其他international school(7/6002) |
| 有朋友告知 CKY 的校長於 2013年9月將會離任(10/5932) |
| 出年插小二定小三較易些?(9/2721) |
| 插班問題, 請幫忙(9/4358) |
| 關於 CKY 學費事宜(26/23360) |
| 點解delete 我個考p2定p3既post??(6/2075) |
| 今年插班(1/1847) |
| 40/80 首頁|前頁|下頁|尾頁 |