升中派位

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
叩門結果係咪要等到8月先知呢?(5/2357)
有沒有媽咪, 仍想等扣門位??(18/5110)
香島 (正校) VS 唐乃勤(6/2156)
呀女得BAND 2成績,如果係你,你會點做呀???(13/3996)
派唐乃勤(44/8669)
屯門沈香琳中學--(5/1792)
中華基督教會基朗中學(1/2062)
有無人派到官塘寧波第二中學呀?(0/1088)
我派到第一志願, 好開心, 好多謝 pineapple098(91/21127)
唔好意思,我個囝升小一,但我都想問問大家:(22/5034)
2833/3549
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開