升中派位
首頁
登錄
帖子列表
  
置頂帖
佢地實入名校
(20/8341)
各家長選校的考慮因素?
(13/2809)
....
(4/2327)
有冇人去過馬鞍山德信中學面試?
(0/1573)
自行策略
(7/2788)
有無人知荃灣區有幾多個小六學生?
(0/1265)
自行选兩間跨區風險高嗎?
(3/1955)
何東 & 香港仔浸信會呂明才
(1/1361)
升中profile是否只填4年級後的achievements?
(0/1294)
轉校網
(0/1253)
2954/3549
首頁
|
前頁
|
下頁
|
尾頁
.
Powered by
Baby Kingdom
教育王國
更多選校、升學及教育心得討論內容
立即打開