升中派位

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
東華三院黃笏南是否重建及德雅中學校風如何?(5/3219)
何文田迦蜜中學(27/10647)
自行只填一間(7/2260)
在報紙上看到TKO 的中學來年會5減1, 在TKO 家長入來講下(1/1549)
如何選學校(3/1751)
中學有推薦表給小學 , 是否一定成功 ?(18/4627)
丘左榮 vs 銀禧 ?? 點排好呢?(0/1950)
小六學生資料表係點樣架 ?(2/1573)
有無Band 2生可以派到英皇或皇仁 ?(17/4668)
中一自行張form你哋交咗未? 遲交會唔會覺得無誠意呀?(14/3194)
2957/3549
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開