| 帖子列表  置頂帖 |
| 乜嘢係"小六學生資料表副本"?(6/2417) |
| 聖彼得成績一般女生, 有機會入聖嘉勒/真光(鴨離州)嗎 ?(0/1631) |
| 是否派完所有BAND 1 生的所有志願, 才到Band 2 呢?(15/3765) |
| 名校?(10/4695) |
| 我想問九龍區邊間學校有好的面試班比小六學生上(0/1207) |
| 有無人可分享灣仔3間女校優劣 ?(0/1999) |
| 家長常問升中如何知道自己子女所屬的Band?(50/39234) |
| 將軍澳轉到九龍城網會否跌BAND?(0/1546) |
| 學生成績次第排名表係乜 ?(10/13370) |
| 升中一選區選校(0/1437) |
| 2968/3549 首頁|前頁|下頁|尾頁 |