升中派位

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
將軍澳區Band 2頭-Band 2中學校,邊間好?(4/1972)
好煩惱(6/2108)
教育局應讓直資學校自由發展(曾淵滄)(0/1124)
官校縮班 現實所趨(朱家健)(0/1580)
請問升中的protfolio 應唔應該放呢啲資料?(9/2271)
本區同他區是否機會均等?(10/2037)
對囡囡失望(32/10213)
張祝珊的入學競爭一年比一年難(7/3112)
聖保羅收生講座爆滿 直資醜聞無損家長信心(5/2171)
有冇D校風純樸的名校?(39/16703)
2978/3549
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開