升中派位

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
想揀協恩和Maryknoll - 急!!(4/3243)
25位之後?(22/7096)
請問有幾多機會排首3志願?(0/2476)
灣仔區中學 banding ? 謝謝!(11/15758)
轉貼﹕李求恩中學堅持母語教學(2/2796)
轉貼﹕升中選校新情勢(1/2823)
課外活動成績係咪好重要?(6/3059)
今日問老師攞左張tuenmun(BAND2中學表)妳地會點排(0/2520)
中華基金中學 (band ?, 好不好)?????(1/3868)
煩請報料:有冇band 2生抽入英中?(9/3649)
3431/3549
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開