升中派位

首頁  登錄   
帖子列表  置頂帖
沙田區band2生想博下band1尾學校, 請問邊間易d?(4/2858)
朋友住沙田區,嗰女band 3,點好(1/2653)
唔該天水圍的父母...想問吓元朗區中學(2/2417)
觀塘BAND 1 選校(21/7324)
唔該請好心人幫我排一排以下中學(11/3384)
大坑道的真光是band幾, 校風怎樣?(1/2537)
可否傾下中西區點派位(7/2815)
請求粉嶺救恩升中派位編號(2/2638)
跨區升中banding 是否一樣(4/2664)
band 1揀保良局何蔭棠中學( 中中)會否不对?(2/4814)
3436/3549
首頁|前頁|下頁|尾頁
.
Powered by Baby Kingdom
立即打開