| 帖子列表  置頂帖 |
| 東區- band 1英中(21/15931) |
| 請幫忙將以下中學(灣仔區)分Banding & 如何編排 . 謝謝!(4/2477) |
| 請幫忙將以下中學分Banding & 好不好. 謝謝!(4/4036) |
| 有無屯門區比較好的Band3中學?(3/2674) |
| 孫 明 揚 : 2009年 ,英 中 學 額 全 港 再少 1140 個(0/2565) |
| 想問統一派位的隨機編號問題?(1/2751) |
| 沙田升中選校(0/2466) |
| 甲部不限地區的選擇(8/2860) |
| 如果係band 1的男生, 係灣仔區你會點選呢 ? tks.(6/2462) |
| 觀塘區有那些Band 1 中中(6/2882) |
| 3438/3549 首頁|前頁|下頁|尾頁 |