| 帖子列表  置頂帖 |
| N orange AM(0/879) |
| 此校, 其實三文兩語是否真的做得好呢? (訪問舊生現讀的mama)(4/1209) |
| 好想我個小朋友轉去St. Cat, 應該點做?(9/1563) |
| 面試結果?(0/897) |
| 今日去左SC interview既家長可以分享下面試過程ma?(13/2130) |
| 宣道 vs St Catherine(0/824) |
| 請教sc家長:英普班/英粵班的比例(0/805) |
| Interview 實況(16/2096) |
| K1-N6P Norfolk Road - How's the teachers(9/1801) |
| 請教SC家長interview表現(0/726) |
| 170/198 首頁|前頁|下頁|尾頁 |