| 帖子列表  置頂帖 |
| 迦南幼稚園 (窩打老道) VS 香港創價幼稚園(0/49012) |
| 現讀迦南K2/K3用家,課程內容有幾深?(0/48793) |
| 有無報讀適應班?(0/47392) |
| 1819 PN waiting(3/47392) |
| 金迦教學方法 K(1/48788) |
| 已入讀小朋友英文好嗎?要外補嗎?(1/48169) |
| 想問下用家知唔知參加左優質教育計劃之後﹐程度有無淺左?(1/47828) |
| 今18-19年的N班幾錢一月呢?(0/47359) |
| playgroup(3/50523) |
| 求意見: 九龍塘兩間迦南分別(2/49685) |
| 4/69 首頁|前頁|下頁|尾頁 |