| 帖子列表  置頂帖 |
| 在家學得比學校快,是好是壞?(14/2409) |
| 三歲仔,唔願瞓(7/2255) |
| 有無人参加資優學苑學員及家長迎新活動?(32/6277) |
| 資優係咪讀直資比較適合?(18/4646) |
| 入資優學苑唔上堂 千人遭踢出校(11/7169) |
| 急問!有關評估(18/2413) |
| 8成資優小學生缺乏支援(3/2019) |
| 請問有冇家長用過国際資優人仕中心的服務?(0/1153) |
| 証實係資優,但極唔鍾意睇書!(20/6862) |
| 那兒有可靠性評估?(7/1661) |
| 47/205 首頁|前頁|下頁|尾頁 |